poniedziałek, 14 lutego 2011

kocham Cię frisbee.

Pewnie nie wiecie, ale doktor Progres prowadzi od lat- nie bez sukcesów zresztą- zajęcia z młodzieżą. A ponieważ zbliżały się Walentynki zadał swoim podopiecznym pracę domową na temat 'Jak bardzo i dlaczego kocham ultimate frisbee'..


Kocham Cię frisbee, tak bardzo Cię kocham
Że kiedy Cię nie ma siadam w kącie i szlocham
Kocham Cię frisbee właściwie za wszystko;
czy lecisz wysoko, czy muszę złapać Cię nisko,
to wszystko nieważne, kocham Cię nad życie
i tylko o Tobie marzę sobie skrycie
Jaś, 7b


Gdy byłem mały w piłkę nożną grałem
na przerwach kolegów po kostkach kopałem
Teraz też jestem mały, ale wiem już na pewno,
Że Spirit temu przeczy, więc kopanie mi przeszło.
Krzyś, 6c


Zielone boisko, przystrzyżona trawka, dwie strefy punktowe- to nie lada gratka
Dwie drużyny na linii, uśmiech wszem i wobec,
Każdy z czytelników za moment się dowie,
O czym opowiada mój wierszyk tak pięknie
Każdy to przeczyta i z zazdrości pęknie.
Nie piszę o rugby, nie piszę o lacrossie,
Wszystkie takie sporty po prostu mam w nosie
Piszę o czymś pięknym jak widok Alp Liguryjskich,
piszę proszę Państwa o ultimate frisbee.
Zosia, 8a


Mam szorty od Fajva i korki Nike Vapor Dżet,
Jak sami widzicie mam stylówę okej.
Mam termogetry nie z Biedry, przy mnie jesteś biedny
Na koszulce sublimacja, jestem ostry jak akacja.
Wychodzę na bojo i wszyscy się boją
Działam na inkacie, jeszcze mnie poznacie.
Zdobywam złoto za złotem, jestem prawdziwym kotem.
Gram w ultimate dziecino, rzucam pulle jak Will Neff,
Mac Taylor to dla mnie dzieciak, ogrywam go jak chcę.
Krzyś z oślej ławki


Koham Ulę z cwartej b, bo tak slicnie wyglonda i ma takie ładne luzowe flizbi i kolezanki tes ma ładne i wszystko.
Hubert, 3a



A my?? A my kochamy to, co robimy i kochamy Was za to, że możemy to robić, i kochamy te chwile, kiedy jesteśmy razem, i kochamy z Wami grać, wygrywać, przegrywać, i mnóstwo w ogóle jest w nas miłości, i nie tylko dziś, i nie od wczoraj, i oby zawsze: ) 


2 komentarze:

  1. Cozakot.

    Mam termogetry nie z Biedry, przy mnie jesteś biedny
    Na koszulce sublimacja, jestem ostry jak akacja.

    OdpowiedzUsuń