wtorek, 14 lutego 2012

wciąż kocham Cię frisbee..

W ubiegłym roku doktor Progres- szczerze zakochany w amerykańskim stylu życia- poprosił swoich uczniów żeby napisali, dlaczego kochają frisbee. W tym roku też by o to poprosił, ale dzieciaki ukończyły klasę ultimate i z dyplomami rozjechały się po świecie. Zimuje Hubert, poeta z oślej ławki.

nie mam już kolegów do grania bo oblałem rok,
mija już kolejny ale to nie problem,
wracam do domu i oglądam mecz z Revolver,
Sherwood IO break, Robbie do Beau, Watson huck i jest pięknie
przyrządziłem białeczko i zrobiłem dziś bieżnię.
jutro siłka i basen na relaksie,
dlaczego kocham ultimate? oto powód właśnie
leberki zdały klasę, pojechały w kraj z uśmiechem
a ja tu mam raj, trochę mam z nich bekę,
bo kto rządzi nadal w polu, komu płacze pod korkami trawa,
dla mnie to jest miłość, dla nich to zabawa,
przybili milion piątek, rzucają sobie w parku
o rany zapomniałem, że nie zrobiłem dziś barków,
no to wracam do pracy, ale jeszcze coś podkręcę, coś naprawdę cacy.
NexGen ziomki, to też moja miłość, jakość obrazu i biegania ilość,
meczyk z Chain petarda, lejałtów sto milion, hucków tysiąc pięcset
wiem bo ziomek mi nagrał, oglądam codziennie, same koty niech mnie
samo się nie zrobi, mówi moja mama, 
to pewne jak wtopić na turnieju bez banana;
róbcie więc siłownię, róbcie rzuty, biegi, 
będziecie szybcy jak ja, pogadamy wtedy.
o czym? jesteście ciekawi? o pędzie wiatru we włosach kiedy cutujesz jak gepard, i lejałcie bez biedy po dysk rzucony w zonę, raz dwa trzy teraz kończę bo mam trening ziomek

Jedna miłość, wiele jej oblicz. Miłej środy życzymy, macie trening?



2 komentarze:

  1. Hi, ULTI mates! Hi, Ulti mates!

    My name is Gintarė and I‘m writing to you on behalf of my Lithuanian Ultimate Frisbee Club “Marių Meškos“, from Klaipėda.

    This Summer (2012) we want to invite you to international beach ultimate tournament „SUN BEAM 2012“ (approved by BULA).
    All the action will take place in Klaipėda city's Smiltynė's beach, LITHUANIA (in „Lonely planet‘s“ called the second most beautiful beach in the World – Curonian Spit, Neringa).

    Tournament date: 21th and 22th of July 2012
    Rules: The Official 5-on-5 Beach Ultimate Rules
    Divisions: OPEN, MIX
    (mix div.: min. 2 ladies on the field per each team) Women-only teams will be allowed to play in both: Mix or Open division whichever will be preferred.
    Team fee: 60 Euro (200 LTL)

    Registration closes on 9th of July.

    We would love to see you all here, so please join us!!! ;)

    At last year we had 11 teams in total, from Lithuania, Latvia, Estonia, Russian Federation, and Belarus.

    --
    Regards,
    Gintarė Petrauskaitė
    MARIŲ MEŠKOS ultimate
    http://mariumeskos.wordpress.com/English/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for this invitation, we are very happy to hear some good news about tournaments in Lithuania.

      we will share this information with all polish teams.

      cheers! :)

      Usuń